Alla sätt är bra...

... utom de dåliga heter det ju. Idag har jag lagt ut lite smått och gott på blocket och jag har fått en del gensvar. Imorgon kommer en kille och kikar på utemöblerna och det vore en härlig lättnad om han köpte dem. I alla fall för plånboken men visst känns det tungt och tråkigt också. Jag har även lite planer på att åka på en sån där bakluckeloppis i Täby, heter det så (?), och sälja bort lite gamla böcker, filmer och annat skrot man samlar på sig. Borde väl kunna ge några hundralappar tycker jag. Om jag inte handlar på de andra borden förstås...

Noah är inne i en riktig sovperiod och det passar rätt bra då det finns att fixa med. Det är många telefonköer och annat pyssel just nu. Då han är vaken busar vi och han skrattar och har sig, underbara lilla kille!

Imorgon är det dags för träningsmatch igen. Efter den bär det av mot Sollentuna och kräftskiva vilket faktiskt ska bli kul. Kände mig lite kluven först men nu ser jag fram emot det. Finns en liten goding där som heter Felicia som Noah kan charma.

Är det någon som har Patrik Isaksson nya samlingsskiva och som skulle vilja vara en ängel och bränna den åt mig? Jag menar såklart att ni har köpt den ärligt och så... :) Vill så himla gärna ha den och tänkte försöka snika till mig en på det här sättet. Tror ni att jag lyckas? Som sagt, alla sätt är bra utom de dåliga och man måste ju prova.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maja

Johanna nu har du sån rackarns tur att lilla jag har hans sammlings cd :)

Men har dessvärre lite dåligt med skivor så jag kan inte bränna den åt just nu förstås.

Men då vet du iaf att jag har den :)



Ses i morgon

Puss o kram

Postat av: Johanna

Om jag tar med en skiva åt dig då tjejen. För jag har ett gäng med tomma. Vad tror du om det? Vi ses på matchen gulliga du!



Kramis!

2008-08-30 @ 09:43:57
URL: http://hannawiksten.blogg.se/
Postat av: Maja

Det låter alldeles utmärkt :)



See u

Kramen

2008-08-30 @ 10:52:27
URL: http://majalarsson24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback