Bubblar

Det bubblar och fräser inom mig och jag skulle vilja skriva om vissa saker. Ingenting blir ju bättre av det tyvärr men ibland är jag trött på att vara snäll och klok, eller eftertänksam i alla fall. Det finns så många människor som bara tänker på sig själva. Alldeles för många! Sen finns det en del som ger massor också och er tackar jag varje kväll innan jag somnar.

Var på loppis idag hos en av mina kollegor. Noah fick en nattlampa och några kasettband som vi faktiskt kan lyssna på i bilen. Det var några barnsånger och så Sune, blir toppen framöver!

Hur ser min lördag kväll ut annars? Tvättar och röjer efter semesterdagarna, fixar med lite saker inför dopet. Noah har precis somnat. Funderar på livet...


Hoppas ni har det gott och njuter av helgen, kramisar!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Vi har precis stängt ner Singstar här... :)

2008-08-24 @ 03:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback