Det räcker

Okej, jag ger mig, Nu räcker det väl ändå med regnet. Det var skönt i en dag. Sorry allihopa!  Planerar inför Noahs dop och snart kommer äntligen dopinbjudningarna ut. Det är svårt med såna här tillställningar, vilka ska man bjuda (det går ju inte att bjuda precis alla), vad ska man bjuda på och hur ska man lägga upp det hela? Jag tycker om att planera och skriva listor men ibland är det svårt, jag har inte varit på så många dop inser jag.

Funderar mycket just nu på allt och inget. En sak är över innebandyn. Hur ska jag göra? Är sugen på att spela, mår ju så bra av att träna. Men med vilket lag och vilken förening? Hur mycket fixar jag att satsa? Är för mycket vinnarskalle för att trappa ner helt. Vill spela där det är seriöst organiserat runt omkring. Hmmm, vi får se!
 

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej du, jag har fixat två dop och har lite koll på läget :). Första dopet hade jag smörgåstårta och kaffe andra belv det bara dopkaffe. Var lite enklare :). Har du kikat in på www.dopguiden.se? Där kan du få tips. vilken tid är dopet? Tycker att det kan få bestämma lite vad du ska bjuda på. Kram

2008-08-05 @ 20:36:54
Postat av: Monkan

Jag hade ju dop nyligen så fråga om d e nåt vet ja.. :)

Och vad gäller innebandyn vet du vad jag tycker!!! ler Skulle va kul att ses 1 el 2 dar/veckan...

Vi ses & hörs, ge Noah en puss... Kram på er!

2008-08-05 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback