Får man ens säga det...

... men jag vill ha lite regn. Huvudvärken är inte rolig längre och jag känner mig helt slut, lilleman är också seg. Tror att det är åska i luften så jag kanske borde skynda mig ut och hämta tvätten. Annars gör vi inte mycket här hemma. Väntar på att Micke ska komma hem från Norrland, plockar lite, fixar med Noahs dopkort och dricker mängder av vatten. Tack gulliga Mia för all hjälp med Noahs kort, du är så himla duktig!

Mysig dag igår med vännen Erika på Söder. Mamma och Faster hade Noah och de tyckte att vi kom tillbaka alldeles för tidigt. Nu har de åkt till Ekenäs i Finland och jag hoppas verkligen att de får en underbar vecka. De är härliga!

Hur ser layouten ut på era datorer förrestern. Lillasyster Frida har varit så gulliga och fixat och trixat och det verkar se olika ut i våra datorer. I min dator är mina inlägg och bilder till vänster på skärmen, i hennes är de i mitten. Hur ser det ut hos er? Jag vill ju ha dem i mitten, men om det bara är min dator som är knäpp så är det väl så...

Önskar alla en toppenbra dag!

Kommentarer
Postat av: SAnna

Inläggen är till vänster och dina kort där uppe är på hela sidan lr hus man säger

2008-08-01 @ 19:50:43
Postat av: Frida

Hmmm, konstigt. Jag får se om jag klarar att fixa, men lite svårt när det ser rätt ut på min dator :S

Postat av: Ullis

Nu har du fått ditt regn...hihihi....Kram

2008-08-02 @ 15:17:08
URL: http://ullismelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback