Förkylt värre

Dags att krypa ner i sängen och kurera sig lite. Känner mig hängig och slut, ont i halsen! Lilleman är också snuvig och lite hostig. Hans första förkylning! Vår helg har annars varit bra med mycket folk och trevliga aktiviteter. Härlig lunch idag hos Faster i stan med Mamma och Josse. Match imorgon men om ett mirakel inte inträffar under natten så kan jag inte spela. Synd då vi möter några av mina gamla elever... Får skriva mer en annan dag, då huvudet är mindre mosigt.

Kram & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Monkan

Usch då, låter ju inte så kul... Du kan väl höra av dig så fort du vet om ni inte kan komma på tisd så jag inte lagar lunch i onödan. :)

Kram & krya på dig

PS. Försöker ta reda på när det är sångstund på ÖF, återkommer.

2008-09-01 @ 07:50:08
Postat av: Sara

Vad trist med förkylning. Barnen har oxå varit det, men jag har klarat mig än så länge... krya på er!

2008-09-01 @ 20:53:02
Postat av: Sara

Vad trist med förkylning. Barnen har oxå varit det, men jag har klarat mig än så länge... krya på er!

2008-09-01 @ 20:53:12
Postat av: Linda R

Hoppas ni mår bättre snart. Skickar krya på er kramar!!

2008-09-01 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback