Lite updates

Känner att jag är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, men så kan det vara ibland. Solen skiner idag och det är härligt! Spelade innebandy igår med syrrans lag och mitt gamla, även om de gamla goa rävarna slutat, och det var roligt. Riktigt skönt att köra slut på sig själv och spela faktiskt.

Noahs dopkort är nu på väg och det blev så himla fint. Tack än en gång Mia! Då fikat är tänkt att vara ute i trädgården i mitten av september så är jag lite nervös över väder och vind, men det blir säkert bra. Behöver få tag på enkla vita partytält eller mera själva taken. Någon som vet var man kan hyra, låna eller köpa billigt? Funderar också på om man kan hyra möbler, enkla bord och stolar. Tänker mig att det vore fint om allt vore lika... Kanske överkurs? Tacksam för tips och hjälp. Vill så gärna att det så bli en lyckad dag full med glädje. Fokus på Noah och
hans start i livet. Skriver listor för att komma ihåg allt för fulla muggar. Listor är bra tycker jag, har en på g som jag tänkte delge snart. En livslång lista skulle man kunna säga...

Här kommer lite bilder på älsklingen....

Badstund hos Erika & PontusBus med roliga babygymet
Sommarkille

Kommentarer
Postat av: Moster Josse

Du är den finaste bebis jag någonsin sett!

Jag blir alldeles varm i själen när jag ser dig.

Älskar dig Noah!



Kul att det kändes skönt igår syrran.

Ska bil kul att lira med dig på söndag, hoppas det går lika bra då!



Puss och kram

2008-08-12 @ 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback