Ljus i mörkret

Bara några rader... Ska åka till jobbet med Noah och hälsa på om ett tag.  Känner mig lite hängig men inget som riktigt bryter ut. Mycket som händer nu och tankarna går upp och ner verkligen. Men mitt i allt kaos finns ljusglimtar. Noah är min största såklart. Vet även om en hel del roliga hemlisar runt omkring som gör mig glad. Vill inte skriva för mycket då allt inte är officiellt men det handlar om bebisar och en eventuell flytt kan jag säga. Fick ett samtal igår kväll som gjorde mig väldigt glad och varm om hjärtat. Massor med lyckönskningar till er och längtar tills vi ses!

Här kommer en bild på min ögonsten!

Min älskling

Ps: Inlägget skulle ha publicerats på förmiddagen men internet har varit helt knasigt. Vi ska alltså inte till jobbet nu så här sent, ifall någon undrade...




Kommentarer
Postat av: Linda R

Å, vilken härlig bild! Kram på er båda!!

2008-08-29 @ 08:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback