Me like Mondays

Mot alla odds så är det faktiskt så... Då är det som om det finns mer att göra. Babysim drar igång nästa vecka, ska bli så otroligt kul! Jag ska börja gå på ett pass på Sats på onsdagar som är med sin baby, ska bli spännande. Biblioteket är öppet, där är mysigt att vara tycker jag. När Noah blir äldre tänkte jag gå dit på sagostunder. Jag hoppas att Alf är där och läser då. Han är helt otrolig, fängslar gammal som ung. Vi hade turen att få ha honom i skolan. Träningar på kvällarna... På helgerna är allt liksom så puttinuttigt, alla fixar fredagsmys och är bortbjudna på middag, myser hemma och är extra lyckliga. Jag som stolt brukar säga att jag inte är en avundsjuk själ blir extremt avundsjuk då fredagen närmar sig. Med det sagt så kan väl de flesta läsa mellan raderna antar jag. Jag har förstått att det finns många som har åsikter om att jag lämnar ut mig på det här sättet i min blogg och på sätt och vis kan jag förstå det. Detta med bloggande är ju kluvet! Kan bara gå på min magkänsla och säga att jag tycker om att skriva och att jag är en öppen person. Försöker dock att tänka mig för mer nu och inte vara så privat. Det är skillnad på personlig och privat även om gränsen är hårfin.

Det har varit upptaget hos försäkringskassan i en halvtimme, vad hände med kösystemet? Suck!

Har en cool bild på en riktigt grym boxare i min kamera. Ni vet en sån där pose där de står med sin huva och laddar inför match. Kommer under dagen!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså, jag tycker faktiskt inte att helgerna är så roliga jag heller...och då befinner jag mig inte i samma situation som du... Blir mest rörigt här hemma - veckorna är faktiskt skönare :). Kul med babysim! det är så mysigt och jag tror att du kommer att gilla det. kom aldrig iväg på det den här gången. massa kramar till er

2008-08-25 @ 13:21:49
Postat av: Johanna

Skönt att höra att jag inte är helt ute och cyklar. Det är väl rutinerna som gör tryggheten kanske? Såg ditt mess igår, har ju amningskudden också. Vi kanske kan försöka ses snart så får du sakerna tillbka. Använder inget av det faktiskt längre.



Kram så länge!

Postat av: Monkan

Hej hej! Finns en tävling på Libero.se som skulle passa dig som skriver så bra perfekt.

Vad är det för pass på Sats tro? Lät spännande..

Vi böjar babysim på lördag, kommer bli jättekul! Ses nån dag nästa vecka? Kanske äta lite lunch & fika tillsammans här hemma el hos dig?

Kram på dig & Noah (som ser ut att vara hur stor som helst nu)!

2008-08-25 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback