Myspys

På lite bättre humör men ändå med en känsla av frustration. Det är jag som tänkt helt fel och inte förstått hur f-kassan räknar och tänker. My bad, men ändå så onödigt! Hur ska man kunna veta allt? Det är ju inte så att man har hela dagar då man inte har något för sig och har tid att läsa på internet eller sitta i telefonkö, suck! Ja, ja allt löser sig tillslut! Gulliga jobbet lånar ut stolar och bord till dopet, känns skönt att veta det i alla fall. Otroligt trevlig tjej på Nordea som hjälpte mig med e-legitimationen tillslut också. Nu ska jag strunta i allt det här och mysa med min lilla groda lite.

Puss & Kram

Myspys

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken fin bild på er :)



Kram

2008-08-26 @ 17:34:30
Postat av: Hanna

Jättesöt bild på dig och Noah. Vi ses om ca 2 veckor :) Stor kram till dig

2008-08-26 @ 17:49:19
Postat av: Sara

Ja du , försäkringskassan är inte lätt att förstå sig på. Du skulle ha ringt mig! Har ganska bra koll nu. Bra att du kunde låna bord och stolar från jobbet. Super fin bild på er! Kram

2008-08-26 @ 20:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback