Så mycket jag vill skriva...

... och så mycket känslor och tankar. Har dock insett att man inte behöver dela med sig av precis allt. Blir inte så många inlägg nu, har andra forum där jag ventilerar allt jag känner i. Jag har även världens mest underbara vänner att prata med då jag känner för det! En ska vill jag dock skriva och det är att livet är märkligt och varje händelse eller situation unik. Var rädda om de glädjestunder ni har och den kärlek ni känner och får. Ge allt i alla lägen då man aldrig vet när läget eller stunden är över. Jag känner att jag gått igenom mycket de senaste åren, det har varit tufft. Jag vet inte var jag landar, jag är fortfarande uppe och svävar men när jag landar så ska det banne mig vara bra. Man blir stark av tuffa tider men man blir även lite skeptisk och rädd. Mycket svammel så skriver inget mer nu, mer än att...

Noah hälsar att han mår gott och växer på sig. Fina goa lilla unge ♥
 

Kommentarer
Postat av: Monkan

Tänker på dig vännen... Nu är vi hemma igen så vi kan väl ses en dag! Kram från mig & stor-Noah som nu kryper runt som bara den...

Postat av: Fia

Jag vill bara sticka in med att jag vet precis vad du pratar om. Gläds åt varanndra (om ni har någon att glädjas med)Man vet aldrig hur länge man har kvar människor man älskar.Visa människor du tycker om att du gör det. En dag kan det vara försent.

Från en som mist sin man och pappan till mina barn i den grymma sjukdomen cancer.

Kram på dig Johanna

2008-08-07 @ 21:51:12
Postat av: Johanna

Tack Fia för dina innerliga rader. Jag kan bara tänka mig vad du gått igenom och det är så hemskt att livet kan vara så fruktansvärt orättvist. Jag hoppas att ni har det bra och jag vet att du är stark. Tänker på dig!



Kram!

2008-08-12 @ 10:59:28
URL: http://hannawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback