Egen tid

Ja så är det faktiskt, då snälla Sandra ville låna Noah några timmar. Vad gör jag, jo fastnar framför datorn :) Ska bara skriva några rader, har skickat mail som jag borde gjort för länge sen. Känner mig tvungen att tacka nej till det jobberbjudandet jag nämnt tidigare. Har inte fokus och kraft nog som det är just nu. Så lite att fixa med samtal och mail, annars ska jag börja städa nu. Blir det tid över innan lillkillen kommer hem igen så ska jag sätta mig ner med en kopp te och läsa lite.

Än en gång vill jag skriva så mycket TACK till alla goa fina varma människor runt omkring. 

Kommentarer
Postat av: Emma

jätte bra blogg, men har inte riktigt hängt med från början.

Undrar bara om du inte är tillsammans med din kille längre ??

kram

2008-12-04 @ 16:03:37
Postat av: Monkan

Härligt med lite egen tid, det kan du behöva... Jag hade lite sån igår i stallet, det är skönt. Men saknar att kunna sätta mig ner hemma & koppla av, finns ju alltid så mycket att fixa. :(

Hoppas vi ses på måndag, hojta när vi ska testa PB igen vet ja. :)

Kram på dig & Noah från oss

Postat av: Johanna

Emma, du har samma ip nummer som en Saga som skrev häromdan och undrade samma sak... Lite skumt va? Men visst kan du få svar, nej vi är inte tillsammans längre.



2008-12-04 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback