Helg igen

Det är skönt att jag inte har samma ångest inför helgerna som jag hade tidigare. Det finns mer energi i mig nu och jag har roliga saker på gång och känner inte så mycket av om det är fredag eller onsdag liksom. Klart att jag vill ha fredagsmys som andra familjer har, men det kan jag också, jag, Noah och någon av alla underbara vänner.

Idag kommer vännen och kollegan L hit med sin lilla goa dotter. Vi ska äta lasagne så jag ska sätta fart med den snart. Mysigt att ses igen! Senare ska jag agera lite extrafröken i engelska och det ska bli spännande. Saknar att använda den delen av hjärnan lite så vi får väl se hur det går.
Imorgon blir det en tur till Solna med Erika och på söndag är det innebandy hela dagen med hallansvar och så egen match på kvällen. Älskar att spela match, känna pulsen och adrenalinet kicka. Vill göra mål på söndag! På söndag fyller även älskade lillebror hela 18 år, helt otroligt! Mina lilla söta lillebror har blivit stora mannen. Snyft, vad fort det går!

Vill skriva så mycket mer men nu kallar Noah, han vill busa med sin mamma!

Pussar & kramar

Morgonmys
Glad liten kille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback