Jag vill veta...

Det kom "ett bud" med en presentkorg med en massa gott och mysigt i häromdagen. Avsändaren är hemlig men väldigt hjärtlig och öppen i sitt kort/sin hälsning. Jag gillar överraskningar men nu har jag väntat länge nog, vem är du? Jag har aldrig haft så många sidvisningar på min blogg som senaste dygnet så någon är ju nyfiken på min reaktion helt klart.

Jag och lilleman ska till Rosersberg nu, till skolan och luncha med Madde och så hälsa på alla gamla goa kolleger. Ska bli kul att se deras miner då vi dyker upp. Bara att köra vägen ner mot skolan och gamla jobbet gör mig alldeles varm i kroppen, så många fina minnen därifrån.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: sara

Kul med en överraskning...fast lite konstigt samtidigt måste jag säga... Vet du inte alls vem det är? Lucia firas strax efter 8.30. Samling i klassrummen först. Efter 10 är det vanliga lektioner. Kram

2008-12-10 @ 10:21:00
Postat av: Ullis

Åååh, va spännande!

Hoppas den hemlige ger sig till känna snart då...

Kram kram

Postat av: Ullis igen...

jag tror jag vet nu... :-)

Hihi..

Kram kram

2008-12-10 @ 23:00:17
Postat av: Anka

Ååååh va roligt med överraskningar!!!

Du har säkert "tjänat" ihop allt gott som ligger i den hämliga korgen!!!Det är du nog värd.

Kramizar

2008-12-11 @ 13:41:49
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: jess

men hallå! nu får du ju avslöja varifrån korgen kom! =)



kram till jul. =)ses imorgonbitti kanske. =)

2008-12-11 @ 14:17:47
Postat av: Monkan

Men ohh vad spännade & kul. Vad roligt...

Vi ses imorrn vännen. Kram kram

2008-12-12 @ 14:30:34
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback