Ny vecka

Så var det måndag igen och jag känner mig trött efter en intensiv helg. Denna vecka kommer därför bli lugn, har för en gångs skull inte så många planer. Idag blir det en tur till Öppna förskolan med sångstund och lite julpyssel annars lugnt hemma. Det är träning ikväll men då det var sen match igår så vill jag vara hemma och natta Noah ikväll. Tänkte träna lite själv hemma istället...

Matchen då? Vi vann med 3-1 och det var viktigt. Det var rätt kul att spela även om jag inte kände mig helt fokuserad på något sätt. Försökte verkligen och tyckte jag sprang och sprang. Hade en hel del bra lägen också men oj vad jag brände. Var så trött då jag kom fram till mål så skott eller försök till dragningar var bara så dåliga. Men men... Vi hade med oss två juniorer som fick hoppa in och spela också. Så duktiga tjejer och så kul att se dem spela. De bara kör, spelar enkelt och analyserar inte så mycket som vi andra gör.

Nu fick jag precis ett samtal om att Noah inte alls står med i någon kö till förskola. Jag vet att jag fixade med detta då vi precis flyttat hit. Har dock ändå sökt dem för att få en bekräftelse då min magkänsla sagt mig att något inte stämmer. Suck, vad jobbigt det blev nu! Jag som ville lägga in kort och så också. Får återkomma!

*******************************************************

Vi fick ställa om oss i kön men med lovord att det inte skulle göra någon större skillnad. Kände verkligen på mig att något inte stämde och än en gång så visar magkänslan rätt. Mysigt på Öppna förskolan idag, blir alltid så lugn av att vara där. Här kommer några försök till julbilder. Lite svårt att fota Noah nu då han är vild och så rörlig hela tiden. Tog även med en bild på lillebrors fina tårta från Emilia med familj igår.

Puss & Kram allihopa!

Julnissen
Julbus
Mera bus
Busar i mammas säng
Lillebrors fina tårta från Emilia

Kommentarer
Postat av: Susan P

Grattis till vinsten

2008-12-08 @ 12:41:02
Postat av: Monkan

Tack för idag, mysigt att va där på måndagar tycker jag! Speciellt när det inte är knökat med folk... Kramiz

Postat av: Johanna

Tack Faster och tack själv Monkan. Vi har mysiga måndagstraditioner.



Kram

2008-12-09 @ 23:29:17
URL: http://hannawiksten.blogg.se/
Postat av: Faster

Men gud vilken finm tårta oj oj.

2008-12-11 @ 12:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback