Skön söndag

Visst är det helt normalt och okej att fortfarande mysa omkring hemma med morgonrock och tofflor nu när klockan är halv tre? Det är väldigt skönt i alla fall, om än lite ensamt. Saknar min lilla groda som fortfarande är hemma med mormor sin. Ska göra mig klar och gå och hämta honom nu snart och sen blir det lite mat och innebandy final med Erika & Pontus. Gissa vad, mamma berättade att han har sovit precis hela natten. Det är bara med sin mamma han retas tydligen :)

Kul kväll igår, trots förlust på matchen. Tyvärr slutade inte kvällen så kul då vuxna människor som fått allt för mycket alkohol i sig inte kunde bete sig. Sorgligt! Sjöng Abba singstar hemma hos Monkan och det var otroligt kul, vilka smörgåstårtor hon hade gjort sen då. Otroligt gott verkligen! Skulle kunna skriva mycket om kvällen men är för trött just nu. Var i alla fall hemma vid två och borde ju ha lagt mig då. Istället fastnade jag på msn och i telefon och var inte i säng förrän på morgonkvisten. Somnade dock med ett stort leende och det är väl det allra viktigaste...

Får skriva mer senare eller imorgon, har lite bilder också från helgen. Passar på att önska alla en härlig tredje advent och skriva HEJA Sverige!

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Monkan

Vill bara påpeka att bråken inte var hemma hos mig, haha... Du skulle stannat helt enkelt men man vet ju aldrig på förhand tyvärr. hade ju kunnat bli jättekul oxå.

Tack för igår & present, vi får gå & shoppa ny bok tillsammans & så får du låna min! :)

Kram på dig & mys med Noah nu! Min Noah ligger i vagnen hos m&p och bara sussar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback