Snyft

Började kika lite på båda men sen blev det Titanic för hela slanten. Mysigt att krypa upp i soffan med en kopp te, nystädat hem, lilleman som sover gott och så en massa tända ljus. Mindre mysigt dock att vara ensam hemma (vuxen) då tårarna började komma. Jag brukar gråta till filmer men som det var idag är lite ovanligt. Alla scener med alla ledsna, rädda och frusna barn. Då trodde jag att jag skulle gå sönder! Än en gång blir jag påmind om hur snabbt livet kan ändras, hur viktigt det är att aldrig ta något för givet och att leva här och nu. Var tvungen att snusa och pussa lite på Noah efter filmen för att hitta ro igen.

Det är så märkligt med Titanic. Tro inte att jag blivit helt galen nu men ibland känns det som om jag varit ombord på det skeppet. Visst är det galet? Jag har alltid varit fascinerad av just Titanic, skrev mitt specialarbete på gymnasiet om det. På engelska, hehe skrytigt va :) Kanske beror det på det? Eller så var jag där, i mitt förra liv?

Borde sova nu och ska göra ett försök. Lägger in en bild på Noah då han är på upptäcktsfärd tidigare i veckan. Så nyfiken och med så mycket vilja.

Jag kan, vill och ska

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, lite galen ä du allt :). Kram på dig

2008-12-17 @ 12:23:55
Postat av: RimboMia

Jag satt också med stora krokodiltårar till titanic igår =) mycket känslor i den filmen.

Vad underbart skratt Noah har, kollade apelsinklippet. Ha det så gott ni två och ha en trevlig Jul!!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback