Steninge julmarknad

Här kommer lite bilder från en härlig tur till Steninge slott med vännerna i lördags. Har varit en mysig helg på många sätt och vi börjar nya veckan lugnt hemma. Lite hostiga fortfarande men annars mår vi bra. Mycket som händer runt omkring, beslut som ska tas, trevliga överraskningar och aktivteter på gång. Igår fick jag förfrågan om jag vill vara brudtärna på Hanna & Andrews bröllop i England våren 2010. Om jag vill, så överlycklig och glad! Världens finaste vänner och gudföräldrar åt Noah.

Puss & Kram

Noah på julmarknad
Allt måste provas
Noah träffar tomten

Kommentarer
Postat av: Ullis

Såå fina bilder på världens sötaste kille!

Kul att se er i går.. :-)

Massa kramar!

Postat av: Monkan

Vad mysigt att sitta i tomtens knä... :)

Vad roligt att gå på bröllop & få vara brudtärna! Grattis! Säger man så? Jaja, hehe..

Ses kanske om en stund! Och tack igen från Noah för hans fina kläder från dig, Noah & Fridde.

Kramiz

2008-12-01 @ 11:14:10
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Linda R

Hoppas Noah önskade sig något riktigt fint av tomten!!! Vore mysigt att ses snart. Jag kanske kan haka på en dag när Fredrik har träning. Vi kan ju höras, kram!!

2008-12-01 @ 11:43:13
Postat av: Anka

Men, herregud vilka fina bilder!!!

Var han inte rädd för tomten?

Va roligt att få va brudtärna åt sina bästa kompisar, det är du värd.

Kram

2008-12-01 @ 13:37:40
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback