Tack snälla!

Det är inte ofta jag blir överraskad för jag är oftast så nyfiken och luskar reda på allt eller är själv med och ordnar.

Idag skulle jag och systeryster äta middag och kika på Mamma Mia filmen, trots att vi sett den på bio två gånger. Jättemysigt och lugnt tänkte jag. Efter dagens utflykter med baybsim och träff med kollegorna så blev det mysisar för hela slanten och jag unnnade mig att bara slänga in allt på golvet då jag kom hem. Jacka, skötväska, bilbarnstol, Noahs kläder, smått kaos i hallen alltså. Syrran kommer in med en matkasse för att fylla på i min rätt så tomma kyl, så himla gulligt. Några sekunder senare ringer det på dörren och jag tror då att det är Jonas som ska lämna något hon glömt så ber Josse öppna. In kommer fyra tjejer från innebandylaget med hembakat bröd, hemlagade pajer, massa smått och gott och bäst av allt ett glatt humör. Jag blev så jäkla överraskad och rörd så några tårar trillade nerför min kind. Tack snälla gulliga ni! Det värmer så otroligt mycket!

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: janne

DE E VÄNNER DE

Hoppas att de smaka gott, e de gjorde väl de samma.

Jäkla goa vänner! tror du dom vill överaska mej så FÅR DOM DET

2008-12-02 @ 23:44:53
Postat av: Lunkan.

Glöm aldrig bort att de är OK att be om hjälp, vi finns här om du vill.

Tack för en jätte trevlig kväll!

Kram

2008-12-02 @ 23:55:01
Postat av: Sofia

Haha, låter roligt med en överraskning som man inte alls var förberedd på! Mysigt att du har så många fina vänner runtomkring. Hoppas allt är bra, jag saknar dig och Noah =)



Kram

2008-12-03 @ 07:49:47
Postat av: Syster Josse

Jag älskar dig!

2008-12-03 @ 08:57:46
Postat av: Monkan

Vad snälla dom är...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback