Tidig morgon

Klockan är halv elva och vi har redan ätit frukost, varit ute på vift och ska vila lite nu innan vännerna från laget kommer och ska se efter Noah lite. Jag ska ringa lite samtal, fixa samt åka och träna. Känns väldigt angeläget att få lite egen tid då det varit mycket att stå i ett tag, förkylt, sena nätter och lite sömn.

Varför var vi uppe i ottan idag då? Jo det var luciafirande på jobbet och jag tänkte Noah skulle få se sitt första luciatåg. Vilka STORA ögon han fick då de kom in. Det var som alltid jättemysigt att träffa alla, vuxna som unga. Jag mår verkligen bra när jag är på jobbet, känns lite som hemma. Många som frågar då jag kommer tillbaka och de elever som går ut nian precis innan jag tänkt börja sa att det var lite besvikna. Det värmer såklart! Avslutning nästa vecka med fackeltåg och ännu mera mys, ska nog gå på det också. Brukar vara härligt!

Inatt har jag sovit på soffan by the way, Noah är snorig och hostig igen och har snarkat högt hela natten. Jag gav upp och tog med mig täcket och vandrade ut till soffan vid halv tre. Hade svårt att somna och låg och funderade på allt mellan himmel och jord. Det är mycket som rör sig i huvudet, men jag börjar få struktur på mina tankar. Jag känner att jag börjar hitta balans och lägger energi på rätt saker. Inte alltid såklart, för tröttheten tar ofta vid och då gör man tokiga val och fattar dåliga beslut. Men mer och mer... Mycket tack vare alla fina människor runt omkring. Jag är verkligen lyckligt lottad! För första gången på länge så längtar jag efter julen också, det är en härlig känsla.

Nu tror jag förresten att jag vet vem som skickat korgen, är rätt säker! Men det är min lilla hemlighet :)

Massor av varma och stora kramar till er alla!

Busunge
Vild liten kille


Kommentarer
Postat av: Faster

Goa unge. Alltid glad,,,,,hm nästan he he.

Tänk att en sådan liten kropp kan låta så he he

2008-12-12 @ 10:49:59
Postat av: Faster

Alltså jag menar snarkningarna

2008-12-12 @ 16:44:08
Postat av: Fröken Nina

Hej!

Det var ett tag sedan jag kikade in här och det verkar ha hänt en massa... Hoppas du tar hand om dig!

Stor kram

Nina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback