Underbara skratt

Då jag fortfarande inte vet hur man laddar upp "rätt" från youtube så länkar jag här till Noahs underbara skratt. Vi satt och julpysslade vid köksbordet och jag kastade en apelsin upp och ner. Det älskade han! Se här!


För övrigt så är det krypande på gång vilken dag som helst nu, han är så duktig. Vi träffade de barnmorskor jag hade då jag var gravid idag och de tyckte Noah var så fin, att han inte alls såg prematur ut och de sa att de alltid skulle komma ihåg oss. Det värmer! Annars är vi hemma och kurerar oss, lyssnar på julmusik och bara myser. Skriver mer senare!

Puss & Kram

Julpyssel

Kommentarer
Postat av: Maja

Han e så söt... Hahaha de e kul med apelsiner!

Postat av: jenny

det har ja oxå alltid tyckt att noah har så fina drag,oftast brukar man se att de är prematurbabysar men inte på noah,så dom hade helt rätt :)

en riktit god jul till er

2008-12-16 @ 11:44:49
Postat av: Monkan

Hehe, sötisen...

2008-12-16 @ 15:30:18
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback