Ännu en skum natt!

Åh, jag blir så frustrerad! Hade tusen planer för dagen och en massa energi igår. Så kom då ännu en sån där natt då jag ligger och vrider och vänder på mig och bara inte kan somna. Vi la oss redan vid elva men jag låg och läste till tolv kanske innan jag släckte lampan. Kände mig trött och lugn men det gick bara inte. Försökte rannsaka mig själv, är det något som stör mig, funderar jag på något? Visst finns det saker att fundera på men inte mer än det vanliga.... Att få ekonomin att gå ihop nu då vi snart är tre, handla allt till den lille, hinna få jobbet klart, samtalen som kommer vecka 11 till ännu mer i-lands problem som vad ska den lille hete i efternamn, Larsson eller Wiksten eller både och, vad ska jag ha på mig på fotograferingen, hur länge kommer jag orka jobba 100 % osv. Ju mer jag försökte tänka på vad jag kunde tänkas klura på ju mer klurade jag naturligtvis, psykologi kallas det va? Jag gick ner och åt lite och såg klart på Air Force One på fyran, kikade lite på jobbhögen och vek lite kläder. Nytt försök upp vid två tiden men icke sa nicke, tog fram boken och lästa fram till halv fyra. Sen så äntligen kom John Blund! Vaknade då Micke åkte till jobbet vid sextiden och har slumrat sen dess men är på riktigt dåligt morgonhumör nu, hoppas det ger med sig? Hoppas även att det slutar regna så att älskling & Co inte får stå ute alla timmar på bygget och bli blöta.

Jag ska ju till Sara och barnen idag och då vill jag vara pigg och glad. Hade tänkt träna innan men nu blir det nog en liten promenad här hemma och så en lugn förmiddag för att vända trenden. Efter Sara blir det in till stan för fotograferingen, spännande!

Hotmail funkar ju inte heller, inte idag och inte igår. Kommer inte in på msn vilket stör mig. Någon mer som har problem med det eller är det bara jag? Ja ja, vad är en bal på slottet :) Nä nu ska jag mysa till det lite med god frukost och några sidor till ur boken.

Önskar alla en bra dag och uppmanar/ber om lite energi i kommentarsfältet idag tack! Please!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Känner igen den där känslan...Hoppas humöret och orken blir bättre under dagen!
Du har i alla fall lov...hihi..
Och Lycka till m fotograferingen!!! Du kommer bli jättefin..
Kramar

Postat av: Anonym

ja, det kan inte vara lätt att försöka somna med alla dessa tankar i huvudet. Allting kommer ju att lösa sig. Varför inte heta Wiksson he he. Har ni bestämt förnamn hm???? kramar i massor till du gullige

2008-02-27 @ 16:20:11
Postat av: Monkan

Hoppas inte jag fick dig attt tänka på allt det där efter ditt besök igår & mina frågor, hehe... Jag ser fram emot få höra allt om fotograferingen imorrn, om du kanske vågade/fick göra det vi sa kanske?! Spännande.. Hur som helst så kommer det säkert vara jätttefint! Kram på dig

2008-02-27 @ 17:16:41
Postat av: Sofia

Åh,jag blir så nyfiken...Vad är det för fotografering du ska göra??? Har kollat tidigare inlägg för att se vad du skrivit om det, men hittar inget. Berätta!!! Skickar för övrigt med en herrans massa energi och ork, men det kände du säkert =) Själv har jag suttit i skolan och filat på en powerpoint presentation, det är ju sådär kul...

Puss o Kram!

2008-02-27 @ 17:45:22
Postat av: Sofia

Hoppsan, såg visst nu vart du hade skrivit om det så nu vet jag! Låter superspännande ju! Sorry, om jag är lite lost =D

2008-02-27 @ 17:48:39
Postat av: Erika

Hej hej! Hur gick fotograferingen? Jag kommer inte heller in på msn :(. Kommer du imrg?

Kram kram

2008-02-27 @ 19:12:56
Postat av: faster

Det är ju bara jag som glömde skriva signatur där uppe kram kram

2008-02-27 @ 19:26:15
Postat av: JOsse

Tusen tack för idag, det var superkul!
Stolt över att vara din syster...Älskar dig puss

2008-02-27 @ 21:38:40
Postat av: Johanna

Hej alla glada!

Åh det var så himla kul på fotograferingen, ja ni ser ju själva vad jag skrivit i bloggen :) Lägger upp resultatet alldeles strax! Jag älskar dig med syster och tack för att du styrde upp gårdagen, det gav massor av positiv energi!

Kram på er alla!

2008-02-28 @ 09:33:02
URL: http://hannawiksten.blogg.se
Postat av: Johanna

Just det, glömde skriva... Man fick en extra bild om man skrev några av sina vänner så att de fick ringa upp er och informera om vad de gör och locka dit er. Tack för att ni finns i min telefonbok, hehe! Ta chansen och åk dit om ni vill, det var superkul! Minne för livet, iaf om inte gillar att vara med på kort så ofta annars...

Kram!

2008-02-28 @ 09:48:20
URL: http://hannawiksten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback