Back home!

Hemma igen efter lugna dagar med sol, lite fiske och annat pyssel. Mysigt att få se snö igen och detta innebar både snögubbsbyggande och snölyktsskapande. Vår lille kille fick sitt första stickade plagg, en söt liten tröja av sin farmor. Mössa är på gång till också, så pluttigt! Undrar var alla våra små babykläder finns från min farmor och mormor, måste höra med mamma! Kom hem till strålande sol och vårväder, känns hur underbart som helst! Ska röja lite här hemma och sen bege mig ner till byn för fika och promenad med Erika!

På onsdag blir det fotografering, känns spännande! Ser även fram mot 9/3 då det är något på gång. Tänk, jag som alltid varit ett sånt kontrollfreak börjar känna mig bekväm med att inte veta allt och bara följa med... Fast grymt nyfiken är jag ju förstås!

Kramelikram!

Renar på sjönSnögubbe

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ååh, vad händer den 9/3??
Spännande...vad nyfiken jag blir!
Grymt roligt med fotograferingen också..
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback