Härlig söndag!

Vilken härlig dag det har varit idag! Våren är här, härligt väder, fåglarna har kvittrat, vi har vårstädat ute, solen värmde. Me like! Micke tvättade bilen, jag städade inne och vädrade sängkläder. Lånade bortresta grannarnas badkar och njöt av fulla drag :) Såg lite innebandy (som iofs var rätt dystert), men ändå... Åt supergod thaimiddag och så fixade jag till en äppelpaj då Josse & Jonas kom förbi. Tack för fina Thailands presenter och superkul att se er igen verkligen! Spännande med nästa onsdag också då det lutar åt fotografering. Syster ska iväg på "modellfoto" och jag får haka på och bli "mammafotad". Låter superspännande! Det bästa av allt är att man tydligen blir sminkad och fixad, sånt gillar jag!

Såg ni schlagern igår? Jag har alltid gillat Sanna Nielsen och igår var inget undantag. Jag bara älskar hennes bidrag, en typisk Johanna låt. Lyssna på den
här vetja! Tack youtube för att ni finns!

Många kramar till alla fina människor därute, önskar er en härlig start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Monkan

Härligt att höra att du låter så glad denna helg, nu e bebben glad i magen... :-)
Kram på er

2008-02-18 @ 13:33:33
Postat av: Faster

Puss

2008-02-18 @ 23:39:00
Postat av: Johanna

Mmm, det sparkar mest hela tiden! Så himla mysig känsla :)

Puss & Kram tillbaka!

Postat av: Sara

Du är väl en schlagernörd utav dess like du :), Sanna Nielsen...fast låten var helt ok den här gången. Kram på dig!

2008-02-19 @ 16:00:58
Postat av: Johanna

Shclagernörd, jag? Kan jag väl aldrig tro, hehe! Älskar fortfarande låtar som "Bara hon älskar mig", "Handen på hjärtat" och "En dag".

Kramis!

2008-02-19 @ 21:24:25
URL: http://hannawiksten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback