Hemska söndag!

Så känns det tyvärr idag... Kom hem sent från älskade vännen Malin och med världens migrän. Det händer inte ofta men igår så kom det. Jag fick till och med stanna bilen vid en busshållsplats för att vila ögonen lite och då kom även tårarna. De tårarna som ligger där och bränner mest hela tiden, tårar av frustration. Varför är livet så svårt? Jag har så otroligt mycket att vara glad över, min älskade mage som växer,  det fina lilla livet som snart är ute och redo att älskas, mitt härliga jobb och alla underbara människor runt omkring mig.  Men en pusselbit saknas och jag vill så gärna att den ska passa, men det kan jag inte bestämma själv... Det gör så ont och idag känns det väldigt hopplöst. Jag söker inga sympatier och vill nog helst inte ens ha en massa kommentarer om detta. Ändå känner jag att jag måste få skiva några rader. Det är ju ändå min blogg och i den får jag väl skriva hur och vad jag vill?

Jag ska försöka få till en hyfsad söndag med en långpromenad, lite provrättning och så brödbak här hemma. Att baka är lite som terapi för mig, det gäller bara att komma igång. Sen ska jag nog kika på en spjälsäng på blocket. Känner mer och mer att jag redan nu vill ha en hemma. Det vore en bra samlinsplats för de saker jag redan har och som snart ska skaffas. Det är ju faktiskt bara 4 månader kvar, åhh vad jag längtar!

Pussar & Kramar till alla!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hrm, jobbigt med migrän... Har inte riktigt koll på vilken vecka du är i nu, men du borde vara i den perioden som man mår som bäst i graviditeten. Borde alltså vara någorlunda pigg och ha ork. Passa på att göra saker - typ gå på bio, kanske på spa mmm. Sånt som du inte kan göra sedan. Träffa vänner i lugn och ro. Det borde ge dig positiv energi! Tänker på dig, kramar

2008-02-10 @ 13:51:16
Postat av: Sara

Just ja, glömde skriva att håret blev jätte bra!

2008-02-10 @ 13:57:38
Postat av: jess

kramar om dig massor..

2008-02-10 @ 18:43:39
Postat av: Linda R

Hej!
Om du kan/vill/har tid kan vi kanske gå på bio nu på fredag. Jag har biobiljetter... Kram på dig!

2008-02-11 @ 13:43:44
Postat av: Faster

Puss!!! Du blev supersnygg i håret,, försökte kommentera det där men det gick inte ,,, så det gör jag här istället,, tack för dina kommentarer oxå... Tänker på dig kram

2008-02-11 @ 17:34:51
Postat av: jess

tänkte på dig när jag åkte hem idag.
du är ju en "mys-junkie".
Solen sken och det var lite vårigt och på radion hörde jag "What a wonderful world" med Luie Armstrong...
Nice!
kram kram

2008-02-11 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback