Nedräkning till lov...

Längtar efter sportlov, att få sova länge om morgonen och slappa hela dagarna. Ta vara på solen då den kikar fram och hinna/orka umgås med vänner och familj. Snart så!

Annars händer inte så mycket faktiskt... Kikar lite på nätet på olika barnvagnar och andra saker att införskaffa sig. Planerar för utvecklingssamtal efter lovet, läser Stieg Larsson och tar det lugnt. Magen växer och vår lille kille sparkar så det står härliga till.
Eventuellt blir det en tur till Norrland under lovet, fiska och umgås lite med Mathias. Vi får se vad som händer!

Har jag förresten skrivit om Coops supergoda melonglass tidigare? Har ni smakat den? Ni bara måste, så himla fräsch och god! Det bästa är att den bara kostar ca 6 kr också :) Me like!

Kram på er!

Magen vecka 25Himlen igår kväll

Kommentarer
Postat av: faster

He he, jag tror nog att du tycker om allt just nu he he. Ja jag sitter på jobbet kl är 00.10 och jag har 8timmar kvar, gäsp, idag är det väldigt lugn, trots att de har fått pension,,kanske lugnet före stormen. Mitt sportlov är ju snart slut suck. kramar till er kram kram.

2008-02-21 @ 00:11:08
Postat av: Faster

Gäsp 02.10 6 timmar kvar.

2008-02-21 @ 02:13:17
Postat av: jess

en lektion kvar. men helt seriöst så tror jag att jag sover egentligen. är helt väck i hela huvudet... har noll koll... och halvstängda ögon...

krma kram

2008-02-22 @ 11:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback