Sportlov!

Så är det då äntligen sportlov och solen skiner därute och hjärtat är glatt! Vi åker till Norrland över helgen och fiske och mys står på schemat. Bilturen känns lite tung då det kryper i kroppen då jag sitter så länge men det löser sig! Har en gedigen hög med prov med mig hem men det känns faktiskt mer roligt och spännande med rättningen än betungande, skön känsla! Ska läsa massor av Stieg Larsson också!

Kände ni av stormen inatt? Jag hade så svårt att sova då vinden ven utanför fönstret, läskigt ju! Plus att förrådsdörren stod och slog, sen var det ju även fullmåne och det kanske bidrog? Vi var båda vakna redan vid femtiden och det händer inte ofta kan jag säga :)

Vill passa på att önska alla nära och kära en trevlig helg då jag faktiskt tänker ta lite bloggpaus i några dagar. Önskar man kunde visa sin uppskattning på något bra sätt, ibland känns ett tack och en kram så litet. Ni är många som betyder massor och jag tror att ni själva vet vilka ni är, så TUSEN TACK!

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda R

Ha det så jättebra i Norrland. Lite Norrland för mig också faktiskt, ska ut till UV.... Kram!!!

2008-02-22 @ 13:36:03
Postat av: Monkan

Ha en jätteskön helg nu & passa på att njuta av ledigheten, behövs ibland! Vi kanske kan ses nån dag nästa vecka om du e ledig nåt? Jag e ju hemma... :) Stor kram till dig & bebben från mig & Noah

2008-02-22 @ 15:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback