Till den lille

Det finns en låt som jag alltid tyckt mycket om med Mauro Scocco som heter "Du är aldrig ensam". Idag såg jag videon för första gången (på youtube såklart) och jag kände direkt att precis så känner jag för min lilla kille. Ni som redan har barn förstår säkert vad jag menar om ni lyssnar på den här...

Finns så mycket jag vill skriva och ventilera om, men vet inte om det här är rätt forum? Jag vill inte skriva för mycket heller, fått många tips senaste tiden om att inte vara så öppen om mig själv. Jag skriver bara att det känns tungt och allt är inte så som jag önskar att det vore just nu.

Visst är texten fin? Kramar!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Mmm...superfin!!

Vi hörs senare vännen!!
Massa kramar!

2008-02-06 @ 14:54:25
Postat av: Monkan

Jättefin låt (faktiskt aldrig hört tidigare). Låter inte bra att du inte e på topp som du borde vara denna period i ditt liv med bebis i magen & allt. Hoppas det blir bättre snart! Om du behöver prata nångång så vet du att det bara är att höra av sig... Kram på dig

2008-02-06 @ 15:50:47
Postat av: Erika

Hej vännen! Har aldriog hört den förut...men den var fin :). Du är aldrig ensam det vet du vännen!

Kram

2008-02-06 @ 15:57:19
Postat av: Johanna

Tack för att ni finns!

Postat av: jess

jag blev nästan mer deppad av den än vad jag blir av "en sång för alla dom som inte hittar nån att dela sin glädje och sorg med"
Han e bra på att skriva låtar som framkallar tårar...
en stor kram

2008-02-09 @ 10:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback