Tisdagssnack!

Sitter och känner mig rätt nöjd med mig själv här framför datorn! Har städat, tvättat, förberett för middag då älsklingen kommer hem från jobbet, fixat med räkningarna och fått lite samtal gjorda. Detta kommer bli en fixarvecka på många sätt. Har en hel del att jobba med, rättning av prov främst men lite planering och omdömen också. Vill/ska ringa försäkringskassan och förbereda så mycket som går för den lilles ankomst :) Samt höra mig för angående försäkring och så. En del försäkrar ju barnen innan de kommit ut, man borde kanske göra det? Jag vet inte!

Jag har haft en härlig dag med Monkan & lilla Noah. Vi tog en promenad i duggregnet och sen hann vi stora fika innan lillkillen ville vara med. Jag fick hålla jättelänge och mycket och det kom inte en enda tår, så stolt! Mysigt att ses och bara umgås och härligt att få lite tips och ideér också. Fick även låna skidkläder till nästa vecka då jag ska följa med våra nior på heldag till Romme. Och nä, jag ska inte åka skidor själv men jag tänkte ändå följa med :)

Längesen jag skrev något om innebandyn... Kan vara för att jag inte varit nere på länge och känner mig mer eller mindre avvecklad, främst på eget initiativ förstås. Tiden och orken har inte räckt till och prioriteringarna har varit annorlunda. I helgen vann de/vi i alla fall, första vinsten för säsongen. Otroligt starkt och jag måste säga att jag blev lite förvånad. Det trodde jag inte! Kul att se att jag hade fel såklart, även kul att få höra att några av våra juniorer varit med och spelat. Samarbete är bra! Undrar hur det blir med mitt innebandylir i framtiden? Känner mig ju inte riktigt färdig... Vill göra flera mål, älskar den känslan! Vi får se!

Missade någon den bästa låten i melodifestivalen i lördags? Alla pratar om honom så det tror jag ju inte... Men ifall att, klicka
här för att höra Björns frieri till Carina Berg... Annars gillade jag Patrik Isakssons låt grymt mycket, men det är ju min stil :) Försökte länka till den men det verkar inte gå, kanske efter festivalens slut?

Nu får det vara färdigsurrat för idag, ska läsa lite och tända lite ljus här i mörkret!
Önskar alla en trevlig kväll!
Puss & Kram

Lilla NoahNoah och mamma Monica

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men ååh, vilken liten sötnos :-D
Kram

Postat av: faster

åh helledudans ändå så söt

2008-02-27 @ 16:16:10
Postat av: Anonym

Ja han e en liten sötnos... :-)

2008-02-27 @ 21:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback