Väderomslag

Otroligt lugn och skön helg trots märkligt väder. Se på bilderna skillnaden mellan vädret på lördagen och söndagen. Notera även rådjuren, det var de jag skulle fota från första början :) Vi har pysslat en del hemma, jag har jobbat lite, äntligen fått iväg en digital beställning av foton från året som varit och idag har vi varit med grannarna på IKEA. Vi fyndade rejält och det var inte många slantar som gick åt  för att fylla en välbehövlig kasse, sånt gillar vi! Vi passade på att kika lite på barnavdelningen, säng, skötbord och annat smått och gott. Det är mysigt att titta och fundera, dags att börja samla på sig så smått. Tänk att det bara är ca 4 månader kvar. Härligt och lite läskigt samtidigt!

Jag tror mig känna en skillnad redan av järntabletterma, kan det vara så? Känner mig lite piggare och mer "på gång". Vill göra saker, starta projekt och småpyssla hemma igen. Jag hoppas att det håller i sig! Ska fixa med lite mer jobbprylar innan vi ska in till goa Ullis & Johan på middag. Önskar alla en härlig söndag kväll!

Ps: Ni har väl inte missat den här härliga reklamen som man bara blir så glad av. Klicka
här och le ända in i själen!  Tack youtube :)


Utsikt söndag
Utsikt lördag

Kommentarer
Postat av: Monkan

Måste va helt blind jag för ja ser inga rådjur??? Hm... Absolut hjälper järntabltterna så fort! Skönt att du e piggare... :) Ha en bra vecka! Nu ska jag gå & ta upp Noah här som vill ha lite mat Kram kram

2008-02-04 @ 10:04:03
Postat av: Faster

Jo jag ser rådjuren 3 stycken. Bra att du är lite piggare, men ta inte ut dig för fort bara för att du blir piggare. Många kramar ö faster

2008-02-04 @ 10:11:18
Postat av: Ullis

Va kul att du hann med att få dem på bild..själv stod jag och kikade på dem genom fönstret!!
Tack för en härlig söndag!!
Kramar

Postat av: Monkan

Aha, nu ser jag dom.... hihi

2008-02-04 @ 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback