Väldigt korta rader...

Sammanfattar min dag so far så här...

Mardrömmar, trött, yr, dåligt humör, fel kläder, ful i håret,
trötta tankar, goa barn, god semla, lång konferens, mörkt och grått ute, massor att rätta, hemmakväll...

Måste komma i säng i tid ikväll! Drömmer om att få gå och klippa mig, fixa naglarna, bli ompysslad, nya mammabyxor, farmors nybakade bröd, få/kunna sova 1 dygn, vakna till sol och fågelkvitter, orka anordna en tjejmiddag att längta till, att alla runt omkring mig ska få må bra. Så många barn som måste vara vara så stora och vuxna alltför fort. Så många vuxna som kämpar och vill alla väl. Men gnäller inte, eller gör jag det? Är bara trött...

Röriga tankar, mycket som far i huvudet idag! Vill skriva om något kul som hänt också men vet inte än hur officiellt det är så jag ligger lågt. Jag blev iaf glad då jag hörde det så massor av kramar till er så länge!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Faster

Du har ju rätt att känna dig precis hur som helst. Hoppas bara att du får sova ut i helgen då.
Många varma tankar överför jag till dig, härifrån Trosa. Obs glöm ej att du är fin i håret, du är fin hela du Glöm aldrig det. MÅ bäst.

2008-02-05 @ 17:28:13
Postat av: Monkan

Ohh du e inte den enda som drömmer o att få klippa sig... Jag hade tid bokad den 20:e dec men det va ju kört.. Så nu har man ingen frisyr & massor med utväxt. :) Du får komma förbi nån dag & kika på mammatröjor sen. Finns säkert nåt du kan låna om du vill! Spännande att få höra nytt "skvaller" sen då, alltid lika kul. Hoppas du får en bra kväll & glöm inte bort att gå & sova tidigt nu då... Kram på dig & bebben

2008-02-05 @ 17:45:05
Postat av: Johanna

Tack gulliga ni! Nu är man färdigduschad och sitter i morgonrocken och kollar det sista för kvällen. Har valt en film jag ska se och så förhoppningsvis somna tidigt ikväll. Nästan så att jag önskar att jag somnar till filmen :)

Känner mig som ett litet barn då jag läser vad jag skrivit, ett barn som vill krypa upp i en stor trygg famn och bara få vara. Är det hormonerna eller vad?

Tack för att ni finns och kommenterar!
Många kramar!

Postat av: Ullis

Men gumsan... hoppas morgondagen blir bättre!
Och du är visst fin i håret... ;-)
Massa kramar

2008-02-05 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback