Välkomna hem!

Idag kommer Josse & Jonas hem från Thailand! Tänk att två veckor kan gå så fort, tänk vad mycket som kan hända inom två veckor... Skönt att snart ha er hemma igen i alla fall! Ska bli kul att se alla kort och höra vad ni haft för er. Välkomna hem!

För någon vecka sen satt jag i postorderdjungeln på nätet och trillade dit. Har länge velat ha en ryamatta och nu slog jag till. Jag har hållit mig borta mer eller mindre ett år men nu kunde jag inte låta bli. Köpte ett par mamma jeans också med en liten sisådär passform men de är sköna. Vad tycker ni? Har den under kökbordet och det är riktigt mysigt att dra fötterna i den då man sitter och jobbar på kvällskvisten eller äter frukost om morgonen.

Ryamattan
Nya mattan

Solen skiner ute och det lutar åt en promenad, lite läsning av Stieg Larsson, småpyssel hemma och bara vara som det så fint heter. Det är skönt med såna dagar! Igår var förresten en liten annorlunda fredag... Två av mina kolleger på jobbet sjunger i en kör i Sigtuna och igår hade de konsert i Maria kyrkan. En liten annorlunda upplevelse men så himla mysigt att vara i kyrkan, se alla ljusen, höra musiken och se alla upprymda och glada människor. Kören var jätteduktig och Maria var superfin ihåret, kortklippt och nyfärgad. Vi är ju ett tufft team :)

Vad händer i skidstafetten? Ska man gå ner och heja lite och se om det kanske hjälper?

Ha en härlig dag, kramar!


Kommentarer
Postat av: Monkan

He he, på första bilden ser det ut som maskar... :) Fast det ser varm & mysig ut & fin färg! Trevlig helg. Kram kram

2008-02-16 @ 15:18:55
Postat av: Johanna

Hehe, ja det har du rätt i!

Kram till dig med!

Postat av: Fridde

Jag håller med MASKAR :)

2008-02-16 @ 23:05:45
Postat av: Ullis

Hahaha..ja, jag kan faktiskt hålla med..det var min första tanke när jag såg bilden..
Vad är det där för larver??

Men det ser mysigt ut på bild nr 2!
Kramar

2008-02-17 @ 17:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback