Bebisen rör på sig...

Ja jag tror det i alla fall :) Redan på annandagen i bilen hem från Norrland kände jag hur det "fladdrade" till två gånger. Men hur vet man då man inte kan jämföra med något? Igår kväll kändes det igen men lite kraftigare, som två tre mini sparkar. Ville att Micke skulle känna men då hände inget, typiskt! Spännande är det iaf och jag njuter varje sekund, då jag inte sover förstås :) Måste få skriva även om det känns lite "läskigt" eller hur jag nu ska kalla det... Men jag är så otroligt lycklig!


Bild från google


Puss & Kram till alla goa människor!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Grattis till bebisen i magen : )

Postat av: Monkan

Jag tyckte oxå d va jättesvårt i början att veta om det va bebisen man kände röra sig eller bara gaser (el nåt). Men det visade sig att det va bebisen så förmodligen så e det så för dig oxå.. Noah gjorde likadant att så fort Saul satte sin hand där så sluta han, hehe. ha en fortsatt trevlig helg, själv ska jag väl gå & amma snart igen! Kram på er

2008-01-05 @ 15:51:33
Postat av: Faster

ohhhhhh,,,härligt!

2008-01-05 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback