Duktiga tjej!

Vilken stjärna vi har skådat idag, Charlotte Kalla. Så kul att se henne åka, höra henne prata, bli smittad av hennes positiva energi. Cool tjej i många bemärkelser!

Vad har hänt annars idag då? Sovmorgon i vanlig ordning, lång och mysig frukost, besök och klippning hos mamma, syrrans innebandymatch och så våfflor till middag. Mums!
Har lyckats få iväg ett litet brev också till redaktionen på Äntligen hemma. Ibland behöver man hjälp med att förverkliga sina många idéer och drömmar och vi får väl se om vi kan vara en av dem som har den turen? You never know! Inga sparkar idag, än så länge iaf!

Upp och jobba imorgon igen, hua hur ska jag komma upp? Det ska bli jätteroligt att träffa alla så förhoppningsvis så tar den längtan och nyfikenheten över tröttheten. Vi har träningsmatch imorgon mot Hammarby, jag tänkte följa med och heja på tjejerna lite. Vill se mål och en jäkla massa vilja!

Drygt en vecka kvar,sen åker vi mot sol och mer vila!

Önskar alla en god natt och en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: pappan

Hej
Ville bara skriva hur otroligt glad o lycklig jag är att jag har träffat en sån underbar tjej som du.
Tänk att vi ska få ett litet knyte o bli föräldrar,d e ju helt underbart.
Jag ser hur du går o njuter av varenda sekund o bara myser över d som är o allt som kommer att hända.Vill ge dig en STOR PUSS O KRAM för all framtid.
Jag älskar dig för alltid.
Din Micke

Postat av: Linda R

Kanske kan göra ett nytt försök i helgen ;o). Jag är i uv lördag och söndag fm. Kanske kan ses då? Kram!

2008-01-08 @ 16:30:49
Postat av: Johanna

Gulliga Du! Tack sötnos för fina värmande ord!

Visst måste vi ses Linda, lördag låter bra, söndag är fulltecknad av innebandy. Ska ev. in till stan och växla pengar på lördag em om du vill åka med hem då sen kanske. Bil istället för tåg alltså :)

Kram!

2008-01-09 @ 15:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback