I'm alive!

Ja tänka sig, det gick ju faktiskt rätt bra trots allt. Men usch vad jag var nervös, alldeles kallsvettig, skakig och spänd. Själva bedövningssprutan är nästan värst. Men efter ca 30 min så var det klart och min första tanke var att nu dröjer det minst ett år innan vi ses igen iaf. Alla mina visdomständer är snart uppe och tandläkaren sa att det kan vara bra att hålla ett öga på dem, blir lätt hål där. Ja ja frid och fröjd på den fronten ett tag framöver iaf! Men vilken urladdning, har nog varit nervös för den där dagen längre än vad jag vill erkänna.

Önskar jag kunde lägga upp lite nya bilder men det fotas inte så mycket nuförtiden. Det är mörkt då man kommer hem och hemma vill jag mest bara rensa bort julen och få in lite ljus. När tänkte Timell & Co svara då måntro?

Lägger in några gamla bilder som gör mig varm och glad om hjärtat. Tyst och lugnt på bebisfronten by the way...
Önskar alla en trevlig fredag kväll! Många kramar!

Söta skor till bebisen
Vacker himmel

Kommentarer
Postat av: malin

Hej kompis!
Sitter på jobbet och håller på att somna...snaaark
Hoppas ni haft en skön helg! Jag ringer senare om det är lugnt. KRAM

2008-01-13 @ 08:29:11
Postat av: Faster

Hej, oh jag måste säga trevlig resa, era lyckoostar, he he föresten säger man lyckoostar det lät konstigt. Många varma kramar till er kram kram kram kram

2008-01-14 @ 13:02:39
Postat av: Monkan

Hej! Vill bara önska er en riktigt trevlig semester, njut av varje solstråle nu.. :-) Kram på dig (ps. den där hemligheten du nämnde...???)

2008-01-14 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback