Intensiva dagar!

Puh, äntligen är den här dagen snart över! Jag har sovit dåligt inatt, resfebern kommer krypandes och oron över att jag glömt att fixa något. Främst på jobbet då jag insett vilket kontrollfreak jag är! Har skrivit finfina listor till vikarien så att det blir som jag vill, iaf på ett ungefär. Annars blir det ju bara merjobb då man kommer tillbaka och det är inte heller kul ju. Tror att jag har fått med allt och känner mig nöjd i alla fall!

Började packa lite smått hemma igår och prova sommarkläderna. Tänk om man fick välja uthelt nya saker, från exempelvis H&M katalogen. Känns som om mina gamla trasor var just det, gamla trasor. De är dessutom aningens för små i midjan... Bra jobbat av mig att börja två dagar innan avresa, har nog aldrig hänt tidigare. Tror att jag blev lite influerad av resten av familjen som är klara för längesen.

Mysig dag med syster & Jonas i lördags, tack för god mat och sällskap. Skönt att promena bland gamla välkända platser, tänk att den gamla burken stenen som var så stor då man var liten nu var så futtig. Den måste ha slitits ner av allt regn :) Tack gulliga syster för dina fina ord på din blogg också, jag älskar dig med! Tack till Faster för dina varma ord också, du är för härlig! Vi måste vara största bloggsläkten :)

Mycket innebandy igår men vilka matcher. Först vår mot AIK och så BSK mot Arlanda. Jämna matcher med mycket slit och vilja. Riktigt kul att se och det var skönt att vara en stolt Vildkatt och lämna Råsta Park med högt huvud. Även om vi inte vann så var vi värda och vinna , domarna + lite otur och naturligtvis lite oskärpa ställde till det. Men snart så hoppas jag att vinsten kommer, kämpa på hela vägen ut tjejer!

Lite bilder som sammanfattar de senaste dagarna får avsluta inlägget. Nu drar vi iväg på härlig semester.
Hoppas på god mat, soliga dagar och mys.
Många kramar till er alla!

Burken stenenMagen vecka 21Gamla minnen

Är det någon som fortfarande är nyfiken på den lilla hemligheten? Kan det vara så kanske? Jag är alldeles för sprallig, nyfiken och lycklig för att vara tyst. Dumt tycker många, tråkigt tycker vissa men härligt tycker jag/vi.
Sara, du var närmast. Vi vet vad vi får för en liten krabat, vi ska få en liten älskad kille!



Viva la gokart, nu är det klart hälsar en stolt pappa!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen!
Ha nu en underber semester... kul att höra att ni får en liten kille, stort grattis!
Kramar

2008-01-15 @ 08:58:23
Postat av: Monkan

Kul med en liten grabb, då kan dom leka tillsammans sen!!! :)

2008-01-15 @ 10:22:40
Postat av: Faster

He he, vad säger man. GRATTIS

2008-01-15 @ 10:26:08
Postat av: Sofia

Åh, GRATTIS till er båda!!! Då så, börjar hemmet anta ljusblå färger nu eller? Ha en underbar resa, har förresten försökt att maila dig idag igen =D

KRAAAAAM

2008-01-15 @ 17:42:33
Postat av: Johanna

Tack så mycket allihopa! Vi har ju inte så gott om plats så det finns inget riktigt barnrum som kan bli blått :) Jag är mer inne på de gröna nyanserna och så lite brunt såklart :) Och jag menar inte grönt som i Bajen, suck det där kommer bli jobbigt :) Många planer och tankar finns och det blir skönt om våren/sommaren då man har altanen och hela trädgården och nyttja också.

Kram på er!

2008-01-24 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback