Några tankar till...

Snart dags att sova och uppladdning för ny vecka. Tycker mig känna några små rörelser i magen men vill fortfarande ha en sån där riktig spark :) Fick sån här havandeskapsolja som ska vara bra av mamma idag och provade nu ikväll. Den doftar underbart och magen blev alldeles len! Tusen tack mamma!

Jag var ju och såg laget spela match idag och tydligen är vi klara för Div 2 efter vårt usla resultat den här säsongen. Det hade ju inte jag koll på! Känns väldigt surt men samtidigt rättvist, vi har inte haft många rätt. Det var ju inte riktigt så jag tänkt mig den här säsongen då allt började för några månader sen och jag var en stolt lagkapten. Vi får se hur innebandy karriären blir framöver. Jag känner att jag har mer att ge, att jag kanske vill satsa igen, men hur/var/när återstår att se. Det finns mycket som ska klaffa, spelare, tränare, tider och inte minst av allt en seriös och sammanhållen ledning bakom. Igår såg jag vår ordförande i klubben för första gången den här säsongen, på en annan (herr) match, i en annan klubbtröja. Han hälsade inte ens, skandal!

Tack Ullis & Johan för gott te och sällskap ikväll, tack även för supersöta tennisskor till den lille. De står bredvid mig på nattduksbordet inatt, de gör mig glad!

Kram & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack själv för en mysig kväll... en perfekt avslutning på helgen, vännen!
Kramis

Postat av: fiolin

Hola chica!
Välkommen tillbaka till rusket! Inte så dumt att vara i solen och värmen va...?:)

Vilken fin mage du har fått!
Kul att veta att det blir en kille...då kan pappa köpa fotbollsskor...?

Kram:)

2008-01-28 @ 23:50:51
Postat av: Johanna

Åh, vill blogga men kommer inte in på sidan. Suck! Kryper ner i soffan igen då och får ta nya skrivartag imorgon. Kramar till alla!

2008-01-30 @ 21:34:39
URL: http://hannawiksten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback