Snart semester!

Jag har ju inte skrivit något om att vi snart åker på semester till Egypten, om mindre än två veckor :) Då åker lilla familjen till Hurghada och det ska bli så otroligt skönt. Mysa alla tre, spela spel, sola, läsa, promenera på stranden och bara vara. Hotellet verkar kanon verkligen och jag längtar massor. Bilderna nedan har jag lånat från hotellets hemsida och google, tack!




Igår träffade jag och Erika lilla Noah och hans mamma och pappa förstås. Så mysigt och häftigt att få inandas småbarnsatmosfären. Snart är man där själv :) Snart har halva tiden gått och jag försöker så sakteliga sätta mig in i hela djungeln, med försäkringskassan, förberedelser, föräldragrupper, lösningar hemma, förvaring osv. Jag har ju förstått att det går fort på slutet så ju mer jag hinner göra och tänka på nu i tidigt skede desto bättre. Men man vill inte ha för bråttom heller, balansgång. Mysigt är det iaf, att tänka, planera och längta.

Nu ska vi träffa Frida en sväng innan hon åker hem till Norge igen!
Puss & Kram allihopa!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Ohhh vad mysigt det ser ut med sol, bad & värme... Vill oxå! Tack för besöket igår& Noah tackar för presenten (mamma återkommer när det e gjort, hehe). Ha en bra vecka & njut av ledigheten. Kram kram

2008-01-02 @ 14:06:38
Postat av: Faster

Oj det ser verkligen mysigt ut,,, jag vill oxå... kram

2008-01-03 @ 10:14:38
Postat av: Erika

Hej! Blir det ngn träning imrg? :)

Kramiz

2008-01-03 @ 21:39:26
Postat av: Johanna

Jag hoppas att bilderna lever upp till det i verkligheten, snart vet vi!

Tack för skön träning Vännen, det gör vi snart igen!

Kramisar!

Postat av: gammelfaster

Om Du vill så skriv till Din sysling eller pyssling eller vad det blir. Din fars kusin i alla fall Malin heter hon och bor här i Halmstad. Du kanske kommer ihåg henne. Skämt åsido!!!! De har varit på samma ställen som Du/ni nu ska till. En annan av Din fars kusiner--Yvonne, har varit dykarinstruktör där. (Heter det så?) Hon har nu slutat där och är hemma i Torpa i Småland.

2008-01-07 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback