Söndagstankar

Klockan ringde vid halv nio imorse men det var lite svårt att stiga upp. Är ju så mysigt att dra sig en stund under det varma duntäcket och snusa på nallen :) Tomt i sängen dock då Micke är kvar i Norrland, fast han brukar ju iofs vakna tidigare än mig och redan vara nere med te färdigt, så det var väl ungefär som vanligt. Har ätit god frukost, fixat lite hemma, jobbat en smula och nu är det snart dags för en liten tur med mamma. Först ska jag träffa Erika och ta en prommis på byn, värsta hurtbullarna! Sen blir det innebandy, då det är dags för damerna att möta Huddinge och försöka ta poäng. Hoppas!

Supermysig dag igår med Sanna & Erika i Täby C. Jag passade på att hämta ut mina allergimediciner för att få bort mina utslag jag fick i Egypten. Inte nämnt mycket om dem tidigare men shit vad det har kliat, skumt! Vi lunchade, kikade i affärer och shoppade lite. Jag såg jättefina mammajeans som jag vill ha men får nog vänta lite... Hur mycket ska man investera i också förresten? Det är ju rätt dyrt med mammakläder och så länge använder man dem väl inte? Åt god middag hos Erika på kvällen och åt även årets andra semla, smarrigt! Tack tjejer för en mysig dag!

Lilleman i magen har inte gjort mycket väsen av sig på sista tiden. Första dagarna i Egypten så sparkade han glatt både på morgonen och kvällen. Som värsta fotbollsmatchen :) Sen blev jag ju biten av något och fick mina utslag ,då lugnade det ner sig, har säkerligen inte något med det att göra men nu vill jag att han ska ge sig tillkänna. Jag har kännt att han vrider och vänder lite på sig men mamma önskar sig en stor spark :) Tänk att man kan känna så otroligt mycket kärlek redan innan man sett/lärt känna/snusat på den lilla. Mäktig känsla!

Här kommer lite magbilder + fina presenter från goa grannarna Westergård från Thailand. Tusen tack!
(Har funderat länge och väl på dessa magbilder, det känns liksom lite "naket" och utelämnande men samtidigt vill jag ju så gärna visa vad som händer. Jag har starka bevis för att vissa vill se också :) Min slutsats var att vad är skillnaden mellan detta och visa sig i bikini på stranden?)

Puss & Kram till alla!

Bebisen vecka 23
Bebiskläder


Kommentarer
Postat av: Sara

Halloj! Du ska absolut investera i ett par schyssta mammajeans/byxor. Det är gulld värt att ha och man behöver använda dem ett tag efter förlossningen oxå. Iof kommer det ju att vara sommar, så du kan strosa runt i kjol om det är varmt - men man vet ju sldrig med den svenska sommaren :). Hrm, angående magbilderna så kan du ju lägga ut dem där du har kläderna på, (om du tycker att det känns lite obehagligt). Du kan ju ta mer avklädda för privat bruk :). Lät lite konstigt, men du förstår va? Vi får ses snart, så jag får se magen live. KRAM

2008-01-27 @ 09:53:27
Postat av: Frida

Tjockis :)

2008-01-31 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback