Stolt storasyster!

Såg en intervju idag på lilleman, han är så klok och go min bror. Läs den här vetja :)

http://www.svenskafans.com/fotboll/vasby/artikel.asp?id=212913

Annars en bra dag men lite tröttare än vanligt. Som kloka gammelfaster skrivit så får det ju vara så, det är det som är så skönt. Alla förstår och accepterar. Tack alla goa människor för all positiv feedback och stöd och tack underbara Micke för att du inte lessnar på mig och mina humörsvängningar som faktiskt dyker upp ibland. Gun, jag tror och hoppas att jag också ska heta Heerman en vacker dag ♥ (Inte för att jag inte tycker om Wiksten men om man ska gå tillbaka till rötterna så borde det ju bli Heerman).

Finns en del annat som snurrar i huvudet, innebandy bland annat, resan som närmar sig  och sen har jag/vi jordens hemlighet. Så häftig känsla!

Puss & Kram
från blivande familjen Heerman

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är faktiskt taskigt att skriva att man har jordens hemlighet. För då blir man så nyfiken så man måste gå in här 1000 gånger om dagen bara för att konstatera att du inte skrivit mer!!!

Hoppas att du mår bra iallafall!

Kram

//Lina

2008-01-09 @ 08:23:41
Postat av: Linda R

Hörru din lilla retsticka ;o) Nu blir man ju grymt nyfiken!!!

2008-01-09 @ 11:32:34
Postat av: Faster

Jag har ju då oxå planer på att byta till Heerman,, men det gör ju ingenting,,,, det verkar ju inte som om jag skall byta till Selenius eller något annat heller ju genom giftemål eller något ha ha. Men vem vet kan moster Gun Hitta tillbaks till sin ungdomskärlek,,så kanske jag kan igen. Susan Selenius fiiiiiint skoj skoj skämt åsido..
JAG TYCKER OM ER.

2008-01-09 @ 12:43:58
Postat av: Sanna

Väntar ni tvillingar ;)

Postat av: Lina

Jag funderade oxå på tvillingar...

2008-01-09 @ 15:30:28
Postat av: Lina

Eller bröllop på resan.... hmm... spännande :-)

2008-01-09 @ 15:31:24
Postat av: Sara

Hrm...tvillingar borde inte vara en hemlighet tycker jag...kanske könet på barnet? Det brukar man ju hålla hemligt :). Eller bröllop som sagt... Fast jag har för mig att du vill ha ett stort bröllop i kyrkan :). Härligt med semester. Jag är lite deprimerad över att vara hemma igen, skulle gott ha kunnat vara kvar ett tag till.

2008-01-09 @ 15:35:34
Postat av: Johanna

Fortsätt gissa vetja, kul att läsa era kommentarer :) Välkommen hem igen Sara!

Kram på er allihopa!

2008-01-09 @ 15:38:27
Postat av: Monkan

Min första tanke va oxå tvillingar... Eller gifta er på resan! :-) Ser fram emot att få reda på vad det är! ha en bra kväll. Kram kram

2008-01-09 @ 16:56:34
Postat av: lillebror

Nu är det lite mycket fokusering på hemligheten här va? Det första hon skrev var ju det viktigaste av allt? Haaaallllå !?!?!?!?!?!? :)

2008-01-09 @ 22:08:26
Postat av: Kattis

Jag måste ju hänga på här känner jag. Är ju trots allt inne och kikar här ibland. Vad gäller tapeten tycker jag absolut att nr.1 är snyggast och verkligen "johanna stil"... vad gäller hemligheten så vet jag den redan ;)

Kramis och hoppas du hejar på oss på söndag

2008-01-10 @ 21:30:54
Postat av: Johanna

Vet du? :)

2008-01-11 @ 17:16:10
URL: http://hannawiksten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback