Tack & Grattis

Först ett stort grattis till min fina vän Malin som fyllt år. Hoppas att vi ses snart så att jag får fira dig ordentligt! Du är en toppenfin vän och betyder massor för mig, glöm aldrig det! Vad skulle jag göra utan dig?

Sedan ett stort tack till fina och goa faster som dök upp som räddaren i nöden ikväll då jag kände mig väldigt ynklig och ensam. Micke & Mathias är på väg norröver och jag fick ett väldigt behov av att få bli ompysslad. Faster dök upp med pizza, godis, ostbågar och superfina tulpaner. Det värmde massor! 

Många kramar till alla fina människor därute!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Visst e det skönt med folk som pysslar om en lite då & då... :)
Trevlig helg! Kram kram

2008-01-26 @ 10:49:10
Postat av: Johanna

Ja verkligen, mer sånt! :)

Hoppas att ni mår bra lilla familjen!? Ha en fortsatt bra helg ni med, kramisar Johanna!

Postat av: Faster

Det gör jag så gärna. Synd bara att det blir så sällan. Många kramar till er.

2008-01-27 @ 00:25:10
Postat av: Johanna

Tack än en gång faster, det var precis vad jag behövde. Många kramar!

2008-01-27 @ 18:35:25
URL: http://hannawiksten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback