Vill inte...

Idag är det dagen jag fruktat så länge. Dyrt och ont gör det också, åhh bara minutrar kvar. Jag ska till tandläkaren och laga hål. Jag spänner mig och gråter av själva undersökningen bara, så hur ska inte det här gå? Men jag antar att det bara är att bita ihop och tänka framåt, det måste ju göras. Blä! Tur att man inte har hål så ofta iaf...

Kul med så många tankar, gissningar och kommentarer på vår lilla hemlis. Jag har aldrig haft så många besökare som då förlovning och nyheten om bebisen har annonserats ut. Ni får vänta lite till :)

Lite tröttare nu i slutet av veckan än innan, det tar på krafterna att inte få ha sovmornar som under lovet. Saknar dem mucho! Nu är det bara tre tidiga mornar kvar och sen är vi på playan. Vi kikade på nätet igår, då hade de + 22 grader. Dags att leta fram sommarkläderna och sandalerna!

Skulle vilja skriva mera eller göra vad som helst, men måste åka nu. Tänk på mig, snälla!
Kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur gick det hos tandläkaren?
Kram

2008-01-11 @ 09:52:36
Postat av: Ullis

Hoppas det gick bra hos tandlakaren vannen...
Massa kramar fran oss i Thailand!!

2008-01-11 @ 14:19:21
Postat av: Johanna

Det gick ju faktiskt okej till slut, tack för omtanken!

Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback