Härlig bebisträff

Det är en intensiv vecka med många besök, träffar och mys. Det är roligt men jag måste erkänna att jag blir lite trött då man mest är van att röra sig hemma i myskläderna eller allra helst i morgonrocken vissa dagar :) Tack Malin för en superhärlig dag i stan igår, så himla kul att få shoppa lite nya kläder. Fyndade verkligen på rean! Tack Monkan, Anka, Lisen och alla goa barn för en härlig dag idag i Odensala. Se vilka fina småttingar!

Puss & Kram

Hela ligan 2/7-08. Lill-Noah, Stor.Noah, Theo & Elin

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vilken söt bild!

Postat av: fanny

åhh så gulligt! ;D

2008-07-02 @ 21:40:16
URL: http://fannyys.blogg.se/
Postat av: Monkan

Tack själv för sällskap & skjuts... :) Vi ses & hörs. Kram & go natt

2008-07-02 @ 22:15:35
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilket gäng! Du kommer snart ikapp Noah :)



Kram på er

2008-07-02 @ 22:21:56
Postat av: Maja

Vilken Härlig bild!!

Jag hejar på dig lill Noha!!

Snart e du i kapp :)

2008-07-03 @ 22:41:26
Postat av: Sofia

Håller med ovanstående om en supermysig bild! Skickar över soliga sommarkramar från ett stekhett Göteborg, jag tänker på dig och lilla familjen ofta, ska du veta ;-) Ha en underbar helg!



Kramar

2008-07-04 @ 09:00:33
Postat av: Theo och Anka

Tack själva, för en härlig dag!!!

Varmt blev det till slut.... Eller hur?

Tänk att alla är födda inom ett år, häftigt!!!

Ha en härlig och skön helg nu.

Kramar

2008-07-04 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback