Hittad under lite bloggsurfing

Tre namn du går under
Hanna (av familjen)
Jono (av några elever i skolan)
Mamma (snart kan han kanske säga det själv)

Tre saker som skrämmer mig
Att något ska hända nära och kära
Att medmänsklighet och empati kan vara svårt att hitta i dagens samhälle
Klimatet nuförtiden


Tre saker jag har på mig
Mysbyxor
Randigt linne
Raggsockor (men det är kallt på golven faktiskt)

Tre sanningar
Jag älskar att vara mamma
Saknar min farmor fruktansvärt mycket (mer idag än på länge)
Blir lycklig över andras lycka och välmående

Tre saker jag verkligen vill ha
En spa dag
En hel natts sömn
Sol och värme


Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha...jadu, en hel natts sömn är väl det som finns på varje spädbarnsmammas önskelista...hihihi...

Kramar

Postat av: Linda R

Har du inte långkallingar också...? Det är ju lite kyligare idag;o)

2008-07-07 @ 17:06:04
Postat av: Johanna

Det borde jag ju ha såklart, men för första gången i mitt liv så äger jag inga. Måste införskaffas till hösten.



Kram på er!

2008-07-08 @ 07:40:48
URL: http://hannawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback