Lite glamour i vardagen

Ja så kan man väl ändå kalla det då jag fick följa med syster och hennes jobb på förhandsvisningen av ABBA filmen Mamma Mia. Bara att vistas i storstan kändes som lite lyx :) Det slog mig då vi satte oss i biosalongen att jag inte hade någon aning om handlingen, jag har aldrig sett musikalen och själva storyn har aldrig fastnat hos mig. Lyckligtvis blev det en härlig överraskning, vilka skådisar, vilken musik och vilken lycka jag kände i kroppen under hela filmen. Meryl Streep var fantastisk! Huvudpersonen Sophie spelad av Amanda Seyfred var också otrolig, full av energi och så vacker!

Efter många nya intryck och en helkväll på stan var det otroligt skönt att komma hem till familjen. Jag och Noah duschade, vilket är hans nya stora hit och sen var det fredagsmys innan jag toksomnade.

Idag har Noah vänt sig två gånger från rygg till mage, vår duktiga kille!


Önskar alla en trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Monkan

Låter som en sevärd film med andra ord. Jag e som du & har inte har en susning heller...

Jag antar ni inte gick på röda mattan med Meryl & Co då dom va på Söder, trist! :)

Vi ses & hörs, ha d bra! Kram kram

Postat av: Johanna

Den var grym, du skulle älska den verkligen!

Ha det gott, kramisar!

2008-07-07 @ 12:30:59
URL: http://hannawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback