Regnig dag

Så kan man väl minst sagt kalla det... Vad passar bättre då om inte en sovmorgon och så film. Hade tänkt titta på Vantage Point eller ja jag så ju större delen av den. Ett lite annorlunda upplägg med tillbakablickar från olika människors syn på händelserna. Tyvärr började skivan hacka då det var som mest spännande så nu efter att ha rengjort, pausat och försökt spola tillbaka så har jag gett upp. Missade själva upplösningen och är inte ett dugg bitter över det, suck!

Annars planerar vi som smått Noahs dop, myser hemma och saknar vänner och släkt som är bortresta. Dax för Fridolin att komma hem till Sverige på riktigt nu :) Längtar efter att träffa Hanna & Andrew också och vännen Sofia.

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Monkan

Har du hunnit kolla filmen du fick av mig i påsen ännu? Annorlunda men sevärd även fast den e lång..

Idag har Noah vart på Ikea för första ggr, det var så spännande att han slockna när vi kom hem igen. :)

Ha en fortsatt bra dag i regnet så hörs vi! Skulle va kul att ses igen nån dag oxå. Jag & nåra kompisar ska gå & se Sex and the city här nåndag om du vill haka!

Puss hej

Postat av: Sofia

Åh, jag längtar efter att få träffa dig oxå!!! Ska självklart bli supermysigt att träffa Noah oxå =D

Ha det bäst tills vi hörs och ses igen!



Kram

2008-07-07 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback