Det kom ett paket...

Idag låg det ett paket i brevlådan adresserat till mig. De flesta kort och paket är numer ställda till en viss liten Noah, därav blev jag extra glad :) Jag har vunnit en boob amningströja! Det enda jag gjorde var att skicka in ett mail för några veckor sen. Tusen tack!

Känner mig lite krasslig idag, fryser och svettas om vartannat och har lite ont i halsen. Lilleman är hes och nyser en hel del så jag hoppas verkligen inte vi är på väg att bli sjuka. Har varit en lugn dag, jag går så smått och laddar för niornas bal som äger rum ikväll. Det ska bli så otroligt roligt att gå och se dem uppklädda och fixade. Systeryster är snäll och kommer hit och fixar till mig, okunnig och ointresserad som man är.
Tack syster!

Underbara fotboll igår då, kanske inte en jätterolig match men en vinst likaså. Tack Linda för trevligt sällskap och underbart god EM måltid, hehe! Den är hemlig förstås...

Kram på er!

Min finfina vinst


Kommentarer
Postat av: Josse

Det var så lite, grymt nöjd med din frisyr:)



Kram Kram

2008-06-12 @ 00:26:13
Postat av: Erika

Kan man få se lite bilder på hur du såg ut på balen kanske? :)





Kram

2008-06-12 @ 19:52:11
Postat av: Monkan

Jaaa, bilder... :) Bra Erika, hehe!

2008-06-12 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback