En våg av tacksamhet...

... sköljde över mig idag. Jag halkade in på en blogg om en liten flicka med cancer och familjens kamp och tårarna flödade kan jag säga. Vilken mardröm! I samma veva har jag älskade Noah i famnen och han ler (magont men ändå) och jag bara känner, tack gode gud att allt gått så himla bra.

Jag känner även stor tacksamhet mot alla nära och kära runt omkring, för omtanke, värme, hjälp och så alla fina presenter såklart. Vet inte om jag ens tackat nog till alla, hoppas det! Jag vet att jag inte kunnat tacka familjen i Abu Dhabi tillräckligt, då jag inte var hemma då ni kom förbi. Om du läser det här, Helene, så får du gärna ringa någon dag. 

Lite bilder och tillbakablickar samt massor av kramar!

En korridor fylld av oro och ångest
Ännu mer tacksamhet
Inte så gammal
Stor och pigg kille


Kommentarer
Postat av: Sanna

tjingeling!

Tänkte bara säga att jag tycker att du ska prova på blogspot istället, dem har exakt det som du vill kunna göra med din blogg. Jag skapade en där för att kolla hur de var, kan säga att man kan göra så mkt mer där än på blogg. Du kan ju ha samma adress där, men att det är
blogspot.com istället. Så nu vet du det.

Ha de så bra

kramkram

2008-07-01 @ 21:36:35
URL: http://sannaapannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback