Härliga dagar...

... med bal och skolavslutning. Har så många fina bilder på alla goa underbara elever men de behåller jag för mig själv. Jag kommer sakna dem otroligt mycket, min första klass! Avslutningen igår var rörande, först då insåg jag att det faktiskt är så att de ska sluta. Att även jag ska det och vara borta ett tag... Märklig känsla! Flera yngre elever frågade när jag kommer tillbaka, om jag inte gör det nu efter sommaren. Det värmer och än en gång inser jag hur otroligt mycket jag tycker om mitt arbete och min arbetsplats. Ändå funderar jag mycket på framtiden... Är lite sugen på att plugga igen, åtminstone ett år till för att få upp poängen och naturligtvis kunskapen. Kanske kan plugga på distans? Eller tänk att få jobba på svenska skolan utomlands då, vilken grej! Något jag alltid drömt om, i Spanien eller England kanske? Eller att få arbeta med yngre barn, vara med vid skolstart. Ja ni ser, när jag går hemma så här så går tankarna runt runt runt... En skön känsla i alla fall att ha lite drömmar och veta att allt faktiskt är möjligt. Bara att ta för sig och prova sig fram... Finns det inte ett ordspråk eller uttryck som heter att man är herre över sitt eget liv eller något sånt. En sak är säker, jag mår som bäst då det händer saker, då man har lite projekt igång. Vad det blir framöver får vi se. Noah och min familj är naturligtvis mtt stora projekt men det gäller att pyssla lite vid sidan om :)

En balbild på håret kan jag lägga ut i alla fall. På de andra bilderna är det andra med som jag inte är säker på vill vara med i cyberspace. Ni får se när ni kommer hit sen istället! Se även alla fina blommor och presenter jag fick igår. Otroligt!


Malin är på väg hit nu, vi ska ha en myskväll! Micke är i Norrland och kommer tillbaka på söndag med storebror Mathias och då blir det säkerligen röj. Han och Felix har så himla kul ihop och det blir med 100 % säkerhet ett eller annat vattenkrig under de närmaste två veckorna. Vi får se vad vi hittar på i semesterväg annars. Jag vill gärna åka en sväng till Kolmården, se delfinshowen och åka på bilsafarit. Någon som har några andra bra tips på mini utflykter i närheten? Lagom avstånd med tanke på lilleman är bra. Tacksam för tips!

Många kramar och trevlig helg allihopa!

Håruppsättning
Alla fina presenter


Kommentarer
Postat av: Monkan

Mycket fin sommarfrisyr verkligen! Det har syster din gjort bra. :)



Har du tid att ses en dag veckan efter midsommar hos Anka el e det fullt upp?



Vi hörs, nu ska ja sova! Kram från oss & pussa på Noah från mig.. :-)

2008-06-13 @ 22:25:05
Postat av: Sofia

Åh så fint! Men vad långt hår du har nu, det var ju kort alldeles nyss... Tiden går fort med andra ord =) Hoppas att ni mår toppen, själv hänger jag i ett blåsigt Uddevalla. Hörs!



Kram

2008-06-14 @ 13:38:42
Postat av: Johanna

Jag ses gärna någon dag då men har lite svårt att bestämma redan nu då det är semesterdags och Mathias kommer ner. Vi kan väl avvakta och se lite?



Kramar till er båda!

2008-06-14 @ 14:43:29
Postat av: faster

Hej hej, om du har frågor om lärare på svenskskola på Mallis tex så kan du prata med Carlos Fru, Johanna. Hon jobbade ju där ett år oxå när Josse och jag var där kramisar.

2008-06-18 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback