På tal om drömmar...

Det var längesen jag drömde något! Eftersom varje sovperiod är max fyra  timmar så hinner jag aldrig komma till drömmarnas land. Men jag ser ljus i tunneln :) Lillemans nätter blir bättre dag för dag och vi har våra små rutiner. Älskar mina sovmornar då Noah är uppe med Micke och Mathias och jag kan sträcka ut häruppe. Men även den tiden går sakta men säkert förbi mot jobb och nya skifttider. Bäst att njuta!

Annars då?

Fullt ös på gården med alla goa barn. Är glad och lycklig över fina kollegans dotter som kommit till världen, Juni Ellinor. Välkommen och grattis till dina föräldrar! Enligt våra elever så ska hon och Noah bli tillsammans i framtiden. Vi får väl se vad framtiden visar...  Vi pysslar en del på tomten och oj vad regnet gjort skillnad. Men nu får gärna värmen komma tillbaka, tack! Snart dags för Bvc igen så att vi får se lillemans framsteg på papper :) Han växer så det knakar och vi tror oss ha hört ett litet skratt.

Här kommer lite bilder från den senaste veckan!
Många kramar!

Noah och tant Malin
Bus på Lekiz
Trädgårdsmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback