Trötta rader

Borde egentligen gå och lägga mig men har fastnat här vid datorn. Efter en heldag på Grönan är både kropp och huvud trötta. Kroppen är trött och lite sliten efter gårdagen också då jag var med syrran och spelade innebandy. Jag kan ju inte påstå att flåset var lysande men oj vad det var roligt att spela. Vi får se hur det blir med innebandy framöver...

Skönt att solen är tillbaka! Läste på aftonbladets hemsida att värmen kommer i mitten av veckan, hoppas verkligen det! Ser fram emot att träffa Monika, Noah, Anka och Theo igen till veckan. Denna gång ute i Odensala. Vår alldeles egna lilla mammagrupp :) Jag har ju inte varit med i någon, vi hann aldrig ens börja. Vet inte hur det blir nu på Bvc men det visar sig. Har jag skrivit att Noah väger 3,5 kg? Han börjar bli stor vår lilla älskling ♥

Jag skriver ju i min blogg för min egen skull men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev lite besviken då jag såg att antalet läsare minskat rätt kraftigt. Hur kommer det sig? Skriver jag inte lika privat och spännande längre? Händer det för lite? Har jag tappat stinget? Skämt åsido, det är inte så noga!

Nä nu ska jag nog hoppa i säng innan lilleman vaknar för mera mat.

Trevlig helg på er allihopa!



Kommentarer
Postat av: Fia

Halloj Johanna.

Härligt att få lira lite boll, för mig var det några år sen sist!! och det lär nog inte bli något mer av det för min del eftersom knäna inte håller.

Vad kul att eran lilla kille växer och blir stor. Och stark det har han ju varit från allra första början.

Ha en riktigt skön sommar och njut att få vara hemma. (för mig är det bara två månader kvar på mammaledigheten ;-(

Kram

2008-06-28 @ 08:29:06
Postat av: Monkan

Halloj! Jag läser då varje gång det står något nytt... :) Kul att han väger så mycket nu, det går fort när dom väl börjar, hehe.

Tycker du ska spela iinebandy med mig nästa säsong, kommer bli skoj! Om du inte vill satsa mer förstås... Jag kommer iaf börja i september så du vet (efter semestern)! :)

Ska bli kul att ses igen, va ett tag sen nu! Måste nog få hålla lill-killen oxå som blivit stor, har ju "missat" det. :(

Vi kan bytlånas lte så får du känna på en tung en oxå.

Ha en riktigt bra helg nu så hörs vi innan onsdag om färdväg, vi får hoppas d inte blir bussstrejk

bara!

Stor kram från oss!

Postat av: Sara

Hej hej, kolla med BVC om mammagrupp. Det borde starta någon efter sommaren. De kommer oftast inte igång innan semestern och allt. Jag läser, men har inte haft så mycket energi själv, därav inga inlägg. Kram på dig

2008-06-28 @ 11:00:53
Postat av: Theo och Anka

Hej gumman!!!

Oj,vad vi ser fram emot att träffa er igen. Då får ni se hur vi bor här ute på "landet"

Jag tror nog det är så här: Det är sommar och semestrar för alla som jobbar!!! Det är inte din skrivning eller att det är ointressant......

Keep it up girl.

Puss och kram hela dan / Theo och Anka

2008-06-28 @ 11:29:54
Postat av: josse vildkatt

jag läser alltid din blogg=) Tycker den e jätte bra. Kul att följa dig och noah=) Roligt att han blivigt så stor! =)

2008-06-28 @ 12:12:55
URL: http://jossjo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul med alla kommentarer :) Jag syftade iofs mest på läsarna/antal unika besökare varje dag. Bloggen blir mer levande då ni skriver så tack för det, men känn ingen press :)



Kram på er alla!

2008-06-28 @ 18:49:58
URL: http://hannawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback